2018. február 22., csütörtök

Retró tv játék konzolok és joyok + kazik - Jelenlegi ára: 2 200 Ft

Tévéjáték konzolok két konzol és négy  kar + egyikhez három játék kazi a másikhoz egy játék kazi van., kép szerinti állapotban.
Tesztelt müködik a kerek formáju.
A másik is müködid de a játék kaziknak a füle levan törve és nem ülbe a helyére én szigetelöszalagal fogattam oda mig teszteltem őket.
Ezt vedd figyelembe licitálásnál kérlek, lehet aki ügyeskezü kitud találni valamit a rögzitésükre.
Elemtartófedelek nincsenek meg egyik konzolnál sem.
Amit adok két  konzol és négy  kar. meg a kazik 
Az egyik karon van sérülés fotóztam, müködését nem befolyásolja .
Nullás értékelésüek ne licitáljanak, köszönöm.
Ha még is szeretnének kérdezzenek rá.
Licit törlés nincs véletlen licitálás nincs.
Semmi nemü reklamációt nem tudok elfogadni a termékekel kapcsolatba. mivel eleve hibás sérültként hirdetem őket

Jelenlegi ára: 2 200 Ft
Az aukció vége: 2018-03-04 17:48 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Beliebte Posts