2021. április 25., vasárnap

AS26 ipari magassági gazvágó fűnyíró 2T 6LE - Jelenlegi ára: 129 990 Ft

Eladó a képeken látható AS26 típusú önjáró ipari magassági gazvágó!
Kénytelen vagyok regényt írni róla, hogy lásd, miért adom el, mi a története.
A gépet egy olyan társaságtól vásároltam "felújítottként", akiknek a kezéből ki kellene venni a szerszámot - ezen a gazvágón ami hiba lehet, az fellelhető volt, hibás összeszerelés, hézagolási problémák - magyarán összeszórták eladásra, én pedig jóhiszeműen megvettem. A teljesség igénye nélkül: karburátor, karburátoron a regulátoros szabályzó, kuplung, berántószerkezet, hajtás, fék... a feltárt hibák nem kevés munkaóra és nem kevés anyagi ráfordítás után orvosolva lettek, a gép jelenleg üzembiztos. Alapjárat stabil, teljesfordulaton a regulátor 20-30 fordulat/perc pontossággal szabályoz.
A gazvágóhoz beszerezhető minden alkatrész, hivatalos magyar márkaképviselettel rendelkezik, segítőkész, hozzáértő szakemberekkel.
Amiért mégis eladom - vállalkozásban foglalkozom kaszálással, területtisztítással, és az utóbbi 2 évben 6 üzemórát ment a gép, ezt a munkaóra-számlálója is mutatja.
Tudni kell továbbá, hogy jelenleg 7 BAR benne a kompresszió. Indul, használható kisebb fűben, de előbb utóbb generálozni kell. A henger nem vészes, néhány húzás ugyan van rajta, de egy gyűrűzéssel - véleményem szerint - még kitolható a teljes generál.
Főtengely nem lóg, késkuplung működik, az alja nincs szétrohadva. Szándékosan nem festettem le, ez nem egy osztrákból behozott autó, amin takargatni kell a rozsdát. Vannak ötleteim, amivel hatékonyabbá lehetne tenni vele a munkát, de sajnos nincs időm ezeket megvalósítani.
Engem megvezettek ezzel a géppel, én nem fogok senkit átverni. Eljössz, megnézed, az ár a gép 5 méteres körzetében értelmes keretek között alkuképes. Adok hozzá 4 kést (használt, de még használható), néhány légszűrőt, illetve a berántóhoz 3 db új körmöt, valamint ami még nem jutott most eszembe, illetve amit tudok róla, mindent elmondok.
A gépezet egy kombi autóban szállítható, F Astrába kényelmesen be tudtam tenni egyedül.
Csere (beszámítás) is érdekel, erősebb, nagyobb, profi kategóriás láncfűrészre - ez 2, esetleg 3 márkára korlátozódik: STIHL, Husqvarna (Jonsered), Oleo-Mac. Kínai gépekkel ne is keress.
Helyileg Zala megye, Hahót, a szállításban tudok segíteni, de HDT elviszi egy 10-esért bárhova az országon belül.
Köszi, hogy elolvastad. Bármi kérdésed van, keress bátran.

Jelenlegi ára: 129 990 Ft
Az aukció vége: 2021-04-26 10:32 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Beliebte Posts